Wednesday, December 4, 2013

shaklee vivix the best!

sharing product session: VIVIX SHAKLEE 

ok, kali ni saya terpanggil untuk sharing dengan semua pembaca blog saya ni mengenai produk Shaklee yang PALING TERBAIK iaitu VIVIX. Untuk makluman semua, vivix ni produk yg PALING MAHAL drp Shaklee, tetapi kesan yg kita akan perolehi sangatlah berbaloi-baloi sangat-sangat... harga retail RM475! kecil je botol dia ni, sebotol boleh tahan dlm sebulan setengah, minum satu sudu teh sahaja setiap hari, biasanya sebelum tidur.

VIVIX ni mmg formula eksklusif drp Shaklee dan mmg tgh tunggu utk dipatenkan. dia ni antioksidan, kesan dia terus ke DNA. Vivix ni repair dan perbaik sel di peringkat selular iaitu di peringkat DNA terus tau. dia ni antioksidan tinggi, mencegah dan membaiki kerosakan sel akibat radikal bebas. radikal bebas ni mmg hari-hari boleh menyerang kita, drp udara, pencemaran, pemakanan, toksin.. dan benda-benda ni la yg membuatkan sel menjadi rosak dan berkumpul menjadi tumor/ketumbuhan ataupun boleh menjadi penyebab kepada penyakit kanser. kdgkala, dek kerana radikal bebas ni, kita MENJADI TUA SEBELUM WAKTU. belum masuk umur 40-50 tahun dh sakit-sakit sendi, dh dpt diabetes, sakit kronik dan sebagainya. pada masa itu, kita tegar untuk mencari rawatan dan pasrah sahaja bila tgk bil melambung tinggi. MAHAL.

ramai yg kata VIVIX ni MAHAL. tetapi saya rasa pencegahan itu adalah LEBIH MURAH daripada merawat. pagi ni saya dlm mesyuarat j/kuasa utk luluskan bantuan perubatan, dan apa yg saya snap ni adalah salah satu drp permohonan yang diterima. ini baru satu ni, ada lagi beratus permohonan yg melibatkan bantuan kos perubatan....semuanya boleh dikatakan penyakit kronik dh.. yg sy attach sekali dekat gambar ni adalah bil untuk penyakit cancer ovari stage IV, kos RM136ribu utk rawatan dia tu...huhuhu skrg, mana yang lagi MAHAL?? Vivix yang berharga RM475 sebotol atau RM136ribu kos rawatan??

sebab tu saya terpanggil utk sama-sama berkongsi dengan semua, supaya kita semua dpt manfaatkan teknologi dan kajian yg org Shaklee dh buat ni. betul lah kesakitan tu Allah yang tentukan, tetapi kita kena ingat, Allah dtgkan diri kita ni sebagai amanah utk kita, kita kena jaga diri kita sebaiknya, dan sememangnya dituntut untuk mencegah penyakit dan menjaga kesihatan kita sendiri, kerana diri kita berhak mendapat jagaan dan kesihatan yg baik.

selain drp diri kita sendiri, mungkin ada insan lain yang kita boleh bantu, supaya mereka sihat dan ceria, bahagia... iaitu IBU & AYAH kita... sanggup ke anda melihat mereka terlantar sakit?? mestilah tidak kan? pengorbanan ibu dan ayah tiada tolok bandingnya... so sementara mmg tgh promosi vivix sekarang ni, sy sgt-sgt-sgt sarankan kita semua hadiahkan VIVIX utk ibu dan ayah, utk suami dan yang paling penting, utk diri kita sendiri. kalau kita sendiri tak jaga, siapa nak jaga??

seriously, vivix ni mmg terbaik, the best ever setakat ni. takde brand lain boleh celen buat masa ni...




sesiapa yang berminta boleh PM/whatsapp saya

Tel: 018-9426602/013-2002064
Email: fairuzpajilah@gmail.com

No comments:

Post a Comment